Ressenya [Català] - La piràmide vermella - Rick Riordan



Títol: La piràmide vermella
Saga: 1 de 3.
Autor: Rick Riordan
Idioma: Català
Editorial: La Galera
Pàgines: 504
Preu: 16,95€
ISBN: 9788424637699


Disponible en Castellà.
Título: La pirámide roja.
Editorial: Montena
ISBN: 9788484417552
Sinopsi

Des de la mort de la seva mare, en Carter i la Sadie gairebé no s'han vist. La Sadie ha viscut a Londres amb els avis, mentre que el seu germà ha viatjat arreu del món amb el seu pare, el brillant egiptòleg Julius Kane. Una nit, el Dr. Kane reuneix els dos germans per a un "experiment" al British Museum, on espera poder arreglar les coses amb la seva família. Però en comptes d'això, el que fa és alliberar el déu egipci Seth, que el fa desaparèixer i obliga els nois a fugir. Ben aviat, la Sadie i en Carter descobreixen que els déus egipcis estan despertant, i que el més cruel de tots, Seth, va darrere els Kane. Per aturar-lo, els germans emprenen un viatge per tot el planeta, una recerca que els acostarà a la veritat sobre la seva família i els vincles que tenen amb un orde secret que ha existit des del temps dels faraons.

La meva opinió

Començant per l'edició del llibre i acabant per la història, he de reconèixer que m'ha encantat. La Galera és una editorial que cuida molt als seus tresors i ens els serveix de la millor manera; amb una edició cuidada fins a l'ultim detall.

Feia molt temps que em venia de gust llegir a Rick Riordan, i la saga dels déus grecs és una de les
que em criden més l'atenció. No obstant, he començat amb La piràmide vermella, un principi de saga egípcia que m'ha sorprès molt gratament i no m'ha defraudat en res.

El llibre esta narrat en primera persona pels mateixos germans Kane, els protagonistes, i com si fos la transcripció d'una gravació. Això la converteix en una lectura molt amena i que va directa al gra.

Els protagonistes estan molt ben desenvolupats, encara que en algun d'ells no queda clar el seu passat. Suposo que en les altres parts es desenvoluparan més i descobrirem aquests detalls misteriosos.

D'altra banda, els altres protagonistes, els secundaris, les deïtats egípcies, són potser els que m'ha costat més familiaritzar-me amb ells, però són, al seu torn, una autèntica caixa de sorpreses. ;)

La piràmide vermella és un llibre altament addictiu i que no es deixa anar fàcilment. Una lectura que gaudireu molt i, per la meva part, ja estic desitjant fer-me amb el segon volum de la saga.

Per cert, no tinc ni idea per on seguirà la història. El final està genial i ha quedat bastant tancat.

Quines ganes!

La piràmide vermella és una aventura divertida, ràpida de llegir i amb una trama que atrapa de seguida. Pura diversió !!


Gràcies a La Galera

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig