Ressenya [català] - No està escrit a les estrelles - John Green


Títol: No està escrit a les estrelles
Saga: No.
Autor: John Green
Idioma: Català
Editorial: fanbooks
Pàgines: 304
Precio: 14,90€
ISBN: 9788415745792


Disponible en Castellano.
Título: Bajo la misma estrella
Editorial: Nube de tinta
ISBN: 9788415594017


Sinopsi

Tot i que la medicina ha aconseguit reduir el tumor i li ha regalat uns anys més de vida, la Hazel segueix sent una malalta terminal. El seu final sembla que ja estigui escrit. Però l’aparició d’Augustus Waters al grup de suport de nois amb càncer canvia radicalment la seva vida. La història està a punt de ser reescrita. 

La meva opinió

Vaig a reconèixer en públic que portava molt de temps volent llegir No està escrit a les estrelles i mai em vaig arribar a animar. Tot eren bones crítiques, però no em venia de gust una història amb
protagonistes patint càncer.
En sortir la pel·lícula em va picar la curiositat, però no va ser fins a veure l'edició en català del llibre, editat per fanbooks, que vaig decidir que havia arribat el moment d'endinsar-me en les seves pàgines.

El primer que he de dir és que No està escrita a les estrelles, no és una història sobre el càncer. Encara que els protagonistes principals el pateixin, i molts dels secundaris també. No és el tema principal. És una història d'amor, amb una trama profunda, carregada de sentiment, en la qual ens veurem obligats a pensar, reflexionar, i veure les coses d'una altra manera.

No us confongueu. La malaltia està present, i de vegades es fa dur avançar amb la lectura, però val la pena. Us ho asseguro.

La Hazel i en Gus, els protagonistes principals, i els secundaris que trobem tenen un toc meravellós. Són especials, d'una mena increïblement propera. Me'ls he cregut. Els he sentit pròxims, palpables i reals. Cadascun d'ells té la seva característica especial que el fa únic. La seva manera de pensar, d'actuar ...

És una novel·la molt curteta. Bé... unes 300 pàgines, però es llegeixen gairebé d'una tirada.
Està carregada de metàfores, de frases dignes de ser recordades i que podem aplicar a la nostra vida. Tot té el seu moment precís i la seva raó de ser.

No està escrita a les estrelles, és una lliçó de vida. Una lluita pels somnis. Una icona que perdurarà en el temps. I una explosió d'emocions i sentiments que no deixaran indiferent a cap lector. Una lectura imprescindible.


Gràcies a fanbooks

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

No em ratllis - Flavia Company

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig