No em ratllis - Flavia Company


Títol: No em ratllis
Autor: Flavia Company
Il·lustrador: Luci Gutierrez
Saga: No
Idioma: Català
Editorial: Cruïlla
Pàgines: 192
Preu: 11,95€
ISBN: 9788466132022


Sinopsi
Què faries si se t’enganxessin els llençols i no te’ls poguessis desenganxar? Creus que podries enfilar-te per les parets si estiguessis de molt bon humor? Quina mena de roba et posaries si haguessis nascut amb la flor al cul? Llegeix aquests microrelats i et faràs un tip de riure amb les peripècies dels alumnes de l’institut de Fanals, i amb les d’alguns altres personatges una mica estrafolaris, que et faran veure el món d’una manera diferent de l’habitual.

La meva opinió

Tal i com em va succeir amb Al teu rotllo (aquí la ressenya), segon volum d’aquesta entrega (ja veieu que a vegades començo la casa pel teulat), m’he trobat amb un llibre que fa estar amb un somriure als llavis de principi a fi, sense que ens n’adonem. I permet que gaudim dels relats que el componen al nostre propi ritme i sense pressions.

Tot i que dic que es tracta d’un primer volum, això no significa que es tracti de cap saga. Però si que tenen en comú als protagonistes: els alumnes de l’institut de Fanals. Uns personatges que ens fan les delícies amb la seva particular visió de temes comuns i altres no tant.

El llibre està perfectament decorat amb les il·lustracions de Luci Gutierrez i ens aporten un toc d’allò més acurat.

En definitiva, No em ratllis és un llibre per gaudir dels relats d’uns alumnes especials amb unes visions encara més especial. Rialles i bons moments son el que hi trobareu.



Gràcies a Cruïlla per l’exemplar.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Reseña - Noel et busca - Àngel Burgas

Ressenya [Català] - Ullals - Salvador Macip i Sebastià Roig